מזמור זה יסודו במזמור הלל ושבח לה'. למזמור אין כותרת.
קריאה להלל את ה' (א-ג)
המזמור נפתח בקריאה לשומעים להלל את ה': "הַלְלוּ יָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם ה' הַלְלוּ עַבְדֵי ה'. שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית ה' בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ. הַלְלוּ יָהּ כִּי טוֹב ה' זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים" (א-ג).
מדוע יש להלל את ה'? (ד-ז)
