בית שלמה (א-יב)
את ביתו בנה שלמה במשך 13 שנים. הבית היה בנוי משני חלקים: בית הארזים ובית העמודים. בכל צלע של בית הארזים היו חלונות ועמודים (לשיטת רד"ק. לשיטת אחרים לאורך או לרוחב הבית היו ארבעה טורים של עמודים, שיצרו מעין חצר צדדית לבית). בית העמודים היה חלל שכולו היה מלא בעמודים.
יכין ובועז (טו-כב)
בפסוקים אלה אנו חוזרים לתיאור בית ה': שני העמודים שהיו בכניסה לבית ה' כונו "יכין ובועז". העמודים היו עשויים נחושת, והיו מעוטרים בצורה מיוחדת.
